Khimera
Empreses i institucions

Marca diferències.

Crisis i decisions complexes

  • Saps com resoldre crisis mediàtiques per no perdre diners, clients o socis?
  • Ets conscient del poder de la comunicació preventiva per minimitzar riscos?
  • Has de prendre una decisió complexa que afectarà l'equip i no saps com enfocar-la?

Davant dels conflictes

  • La teva organització té un conflicte amb els treballadors o els seus representants?
  • Tens un problema amb alguna de les teves col·laboradores o sòcies que no saps com resoldre?
  • Cal impulsar un canvi generacional a la teva empresa familiar?
  • Perceps que en el teu equip hi ha resistència al canvi?

Equip i confiança

  • T'agradaria tenir una radiografia del teu equip de manera ràpida per detectar punts crítics?
  • L'ambient en la teva organització és bo però podria ser encara millor?
  • Teniu talent però us esteu acomodant i la competència us pot superar?
  • Necessites reforçar el teu lideratge per fomentar la confiança?
  • Els teus col·laboradors no parlen a les reunions?
  • Hi ha fuga de talent a la teva empresa?

Estratègia comunicativa

  • És el moment de donar un impuls a la comunicació de la teva organització?
  • Et resulta difícil explicar la teva empresa a un client?
  • Vols que la teva reputació no corri perill?
  • Generen impacte les teves presentacions en públic?

La qualitat de les relacions mesurarà el nivell d’èxit, influència i beneficis.

Proposem tres eixos d'acció:

01.

Diagnosticar per impulsar:

  • Disseny de sistemes d'acció per al canvi.

  • Entrenament en presentacions en públic.

  • Estratègies de prevenció i gestió de crisis.

  • Acompanyament en la presa de decisions.

  • Elaboració de plans de comunicació.

02.

Acordar per avançar:

  • Mediació.

  • Negociació.

  • Facilitació d'equips.

  • Acompanyament al líder.

  • Tècniques de consens.

03.

Aprendre per millorar:

Tallers i cursos: