El 70% de les persones reconeixen haver patit glosofòbia, més coneguda com por a parlar en públic. Volem que, a més a més de perdre la por, les teves presentacions siguin creatives i deixin empremta en l’audiència.
Descobreix per avançar.
- Tots
- Taller
- Conferència
Presentacions en públic: superar-se, arriscar, influir
Saber-ne mésPresentacions en públic:
superar-se, arriscar, influir
Els reptes
Què abordarem?
*Nota a la metodologia:
El taller està programat per a grups d’entre 8 o 10 persones perquè es treballa des de l’acció. A parlar en públic, només se n’aprèn parlant. Per aquesta raó, els assistents exposen una de les seves presentacions, se’ls grava i posteriorment s’analitza. La utilització de l’enregistrament facilita l’aprenentatge en acció i el retorn immediat per a la correcció d’errors, tant individuals com del grup.
La bona comunicació o com parlar perquè els altres m’entenguin
Saber-ne mésLa bona comunicació o com parlar perquè els altres m’entenguin
La bona comunicació ens permet gestionar les diferències, negociar i prevenir els desacords. Cal incorporar habilitats que ens ajudin a afrontar d’una manera constructiva les situacions que ens trobem en el nostre dia a dia.
Amb aquest objectiu, presentem una eina per conèixer el nostre estil comunicatiu i el dels nostres interlocutors. Durant el taller aprendrem a com establir relacions més eficients, assertives i positives. Descobrirem si som més reflexius o més actius, més racionals o més emocionals. Amb les claus d’aquesta model es potencia la cohesió interna dels equips i el treball col·laboratiu.
Metodologia: aplicada, reflexiva, innovadora i relacional.
Els reptes
Què abordarem?
De la crispació a la calma: ballar amb el conflicte
Saber-ne mésDe la crispació a la calma: ballar amb el conflicte
Els responsables d’equips de treball amb els quals treballem reconeixen dedicar més del 50% del seu temps a resoldre conflictes, de més o menys importància. Amb un bon aprenentatge de tècniques i recursos aquest temps es redueix substancialment.
Els conflictes generen tensió, esgotament i crispació quan no s’afronten o s’afronten reactivament i no se’ls dóna solució. En aquestes situacions apareix el malestar emocional, l’estrès i la frustració.
Durant el taller abordarem la necessitat de prevenir les situacions conflictives i gestionar-les adequadament per evitar que s’enquistin o que esdevingin més greus. Obtindrem eines per passar de la crispació a la calma i mantenir relacions saludables.
Metodologia: aplicada, reflexiva, innovadora i relacional.
Els reptes
Què abordarem?
Negociació, de la intuïció a l’estratègia
Saber-ne mésNegociació, de la intuïció a l’estratègia
El bon negociador és aquell que parla poc, és flexible, sap escoltar i no dubta d’aprofitar la negociació per establir una relació de confiança amb l’altra part.
Preparar-nos, fer-nos bones preguntes, mesurar les forces, plantejar alternatives, han de ser els primers passos. Descobrirem els diferents estils de negociació que existeixen i els avantatges i inconvenients de cadascun.
Els reptes
Què abordarem?
Reunions soporíferes, reunions excitants
Saber-ne mésReunions soporíferes, reunions excitants
Les reunions reflecteixen la cultura de les organitzacions. Allà on les reunions esdevenen eternes, difuses i multitudinàries, la presa de decisions és lenta, complexa i ineficaç i denoten una mala planificació. Els efectes secundaris d’aquestes reunions són molt nocius: desmotivació, aniquilació de la creativitat i alts costos econòmics.
Per què les detestem i quan les convoquem nosaltres tendim a repetir allò que no funciona? Les reunions acostumen a ser previsibles i allò previsible és avorrit. És necessari convertir-les en un repte i repensar-les amb valentia per generar un canvi de dinàmica.
Els reptes
Què abordarem?
Gestió de crisis: enfonsar-se o sortir-ne reforçat.
Saber-ne mésGestió de crisis: enfonsar-se o sortir-ne reforçat.
En una crisi el que està en joc és la nostra reputació i col·lateralment la pèrdua de vots, socis, clients, ingressos… La clau es una crisi no és tant el que succeeix si o com es gestiona allò que passa. Aquest fet determinarà si en sortirem reforçats o ens acabarem d’enfonsar.
Abordarem les tècniques del llibre que hem escrit sobre el tema: Dar la cara es la clave. Cómo comunicar sin miedo en situaciones de crisis . Et gravarem en acció perquè sentis la pressió i la tensió que provoquen aquests tipus de situacions i descobreixis com gestionar-les.