Equip

CURIOSOS, ATREVITS, CRÍTICS.
Cada projecte és un repte que afrontem artesanalment. Les nostres dues eines més importants són escoltar i fer bones preguntes.

Mercè Alaball
Sòcia fundadora.
Mediadora i facilitadora. Acreditada en mediació relacional. Especialitzada en mètodes alternatius de resolució de conflictes en organització i empresa.
Professora en mediació i negociació en màsters i postgraus en diverses universitats i col·legis professionals.
Entrenadora en habilitats comunicatives, desenvolupament professional i lideratge. Mediadora de la Societat Catalana de Mediació en Salut.

David Espinós
Soci fundador.
Assessor en comunicació, especialitzat en prevenció i gestió de crisi i en habilitats per parlar en públic. Llicenciat en Humanitats i periodista.
Autor del llibre Dar la cara es la clave. Cómo comunicar sin miedo en situaciones de crisis.
Professor en comunicació estratègica i de crisi en màsters i postgraus a ESADE, UPF, UPC i diversos col·legis professionals.

Teresa Ferré
Consultora en comunicació i estratègia en polítiques públiques
Joana Rafart
Consultora en processos de participació i perspectiva de gènere
Daniel Berdala
Art consultor
Anna Gris
Gestió i finances
Lisa Pram
Fotògrafa i il·lustradoraTres dades d'interès
-
01.
En el 90% dels casos de conflictes en què intervenim, les parts aconsegueixen arribar a acords que resolen la seva situació present i asseguren la seva estabilitat futura.
-
02.
El 100% de les persones que s'entrenen amb nosaltres perceben que milloren les seves intervencions i augmenten la consecució dels seus objectius: impacte en congressos, increment de vendes, visibilització dels projectes, superació de processos de selecció, etc.
-
03.
Els nostres clients han passat d'invertir el 50% del temps efectiu de treball a gestionar conflictes en els equips, a reduir-lo substancialment i de manera sostinguda en el temps.
Clients:
Algunes de les empreses i institucions amb qui hem treballat des del 2015:
-
Ajuntament de Barcelona
-
Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat
-
Ajuntament de Manlleu
-
Associació Catalana de Municipis (ACM)
-
Banc de Sabadell
-
Càritas
-
Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya
-
Consorci Sanitari Alt Penedès Garraf
-
Dentaid
-
Diputació de Barcelona
-
EAE Bussiness School
-
ESADE
-
Emailing Network
-
Federació Catalana de Municipis (FCM)
-
Fira de Barcelona
-
Fundació Miró
-
Fundación Vicente Ferrer
-
Generalitat de Catalunya
-
GIRA Gironès Raïmats
-
Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
-
Hospital de la Vall d’Hebron
-
Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona.
-
Institut Clavel
-
Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona
-
Institut Municipal de Serveis Socials (IMSS)
-
Merck
-
Schneider Electric
-
UGT
-
Universitat Autònoma de Barcelona
-
Universitat de Barcelona
-
Universitat Pompeu Fabra
-
Women's
-
Zurich
Què diuen de nosaltres?
Treballant amb Khimera comuniquem millor, hem guanyat confiança i cohesió com a equip. Hem millorat la imatge de la nostra empresa, la nostra reputació i expliquem i transmetem millor el que fem.
Khimera ens ha ajudat a identificar diferents perfils d’interlocutors i quines necessitats de comunicació té cada un. Una gran ajuda per a equips comercials que interactuen constantment amb clients i consumidors i això també suposa un reforç de la professionalitat de l’equip.
Des del primer dia vaig tenir la sensació que estava en bones mans. Després d’alguns anys no he canviat d’opinió. Si em dius Khimera jo et dic: fiabilitat, experiència, escolta, adaptabilitat, claredat i confiança.
Khimera ens va ajudar a conèixer millor les nostres fortaleses i les nostres debilitats comunicatives. Vam entendre l’important que és saber com comunicar-nos amb eficàcia amb els nostres pacients. A més, ens van ajudar a reenfocar el nostre projecte d’equip cap al futur.
En el món digital en 6 mesos tot canvia i és fonamental reinventar ràpidament. Treballant amb Khimera hem aconseguit millorar la nostra capacitat d’innovació, crear nous projectes i millorar la cohesió del nostre equip al voltant d’un projecte compartit.
Les necessitats dels clients, tant interns com externs, i les habilitats per oferir-los el millor servei evolucionen de forma ràpida. Treballant amb Khimera hem millorat la nostra comunicació i hem pres consciència de la necessitat d’analitzar els riscos i preveure escenaris per poder afrontar amb èxit reunions i presentacions complexes.