Khimera
<p class="p1"><b>Gestió de crisis: enfonsar-se o sortir-ne reforçat.</b></p>

Gestió de crisis: enfonsar-se o sortir-ne reforçat.

En una crisi el que està en joc és la nostra reputació i col·lateralment la pèrdua de vots, socis, clients, ingressos… La clau es una crisi no és tant el que succeeix si o com es gestiona allò que passa. Aquest fet determinarà si en sortirem reforçats o ens acabarem d’enfonsar.

Abordarem les tècniques del llibre que hem escrit sobre el tema: Dar la cara es la clave. Cómo comunicar sin miedo en situaciones de crisis . Et gravarem en acció perquè sentis la pressió i la tensió que provoquen aquests tipus de situacions i descobreixis com gestionar-les.

Els reptes

  • Descobriràs les claus per a què la nostra reputació no es vegi afectada.

  • Aprendràs els aspectes bàsics de la comunicació interna i externa.

  • Sota pressió , resoldràs caos reals.

  • Practicaràs entrevistes i rodes de premsa amb preguntes incòmodes.

  • Adquiriràs tècniques per tenir control emocional en moments de tensió.

  • Elaboraràs argumentaris amb missatges clars i estructurats.

Què abordarem?

  • La velocitat de resposta: actuar ràpid però sense precipitar-se.

  • L’error de la bunquerització: tancar-se en lloc d’obrir-se.

  • Els riscos de l’efecte centrifugadora o on ningú pensa diferent.

  • Sobreexposició mediàtica: parlar molt no implica comunicar millor.

  • Els control dels temps per transmetre tranquil·litat.

  • Com ser empàtic quan més costa.

  • La proclivitat no és negociable.

  • La humilitat és la nostra millor aliada.

  • L’ordre dels factors sí altera el producte: la necessitat de prioritzar la informació.